Frukostmöte

Klockan är snart åtta och här sitter jag och Simon och pillar på en power point-presentation. Det här kommer bli mycket intressant. Simon börjar sina föreläsningar klockan tio. Jag börjar klockan tolv. Presentationen är idag i en av masterkurserna, Quality and responsible care. Inför typ 90 pers. Jag har inte pallat grotta ner med så mycket i det här så jag ska freestyla fram större delen av min presentation. Vår lärare är prof. dr och fetingmikrobiolog som jobbar med att kvalitetsmärka företag vid sidan om och kan nog allt i hela världen tror jag.

Äsch, freestyle-mode on tycker jag! Det är ändå gött att stå där framme och inte veta vad man ska säga och bara jiddra lte. Jag får ju ha mikrofon också.  Säkerligen kommer det smyga sej in en och annan svensk svordom, det brukar göra det =)

Kommer dock vara mer freestyle än Justins prewritten rhymes.

// Prinz Heine

~ by deutscheleute on April 23, 2013.

2 Responses to “Frukostmöte”

  1. Hoppas att prof. Hr Doktor uppskattar lite svensk freestyling! Hold the cursing!

Leave a comment